Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den, dne 18.11. 2018 jsem zaplatila a objednala zboží, světle šedé šaty s kapucí, Kč 349,- v.s. 101543050, na váš účet 2900295296/2010, dosud jsem zboží neobdržela. S pozdravem Pavla Šudřichová
ráda bych šaty obdržela
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář www.adr.coi.cz).
Dobrý den,
ve Vaší objednávce č. 101543050 je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-40 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 22.11.2018.
Pokud máte k objednávkám další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, beru na vědomí vaše vjádření a očekávám zboží v co možná nejbližší lhůtě. S pozdravem Pavla Šudřichová
Dobrý den,
pokud by zboží nebylo dodáno ve stanovené lhůtě, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
V pondělí zavolám na uvedené číslo, zboží jsem stále neobdržela, ačkoli podle vyjádření společnosti bylo expedovno 22.11.2018.
s pozdravem Pavla Šudřichová
Dobrý den,
kontrolou bylo zjištěno, že Vaše zboží bylo od zahraničního dodavatele expedováno dne 22.11.2018.
Od tohoto data plyne dodací lhůta, která se pohybuje v rozmezí 10 - 40 (nejpozději 60) dní.
V případě, že by zboží ve stanovené lhůtě nebylo dodáno, informujte, prosím, náš zákaznický servis, společně bychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobý den, nejsem spisovatelka a nehodlám si s vámi donekonečna dopisovat, žádám důrazně o dodání zboží, poku to není možné, o vrácení zpalacené částky. S pozdravem Pavla Šudřichová, tel 724333933
Dobrý den,
zásilka je stále na cestě k Vám. Mezní termín pro dodání balíčku je 21. ledna 2019. Pokud Vám nebude nejpozději ten den zásilka doručena, kontaktujte prosím náš zákaznický servis.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den, vidíte že to jde, když se chce, ale proč se mám nejprve naštvat? Zdravím
Dobrý den,
mrzí mne, že jste se ohledně dodání zboží naštvala. u zboží, které jste si objednala, jste měla uvedeno, že je skladem u dodavatele. Doba dodání zásilky je doba dodání trvá 15-40(nejdéle 60) kalendářních dnů ode dne odeslání.
Tuto informaci jste měla znovu v košíku a poté i ve shrnutí objednávky před jejím dokončením. Po přijetí objednávky jsme Vám zaslali email, který tuto informaci obsahoval a avizujeme ji i v obchodních podmínkách, se kterými zákazník uzavřením objednávky souhlasí. S lhůtou pro dodání zboží jste se tedy mohla seznámit ještě před objednáním.
Děkuji za pochopení.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
již šaty mám
děkujeme za informaci a přejeme hezký den.
Kateřina K.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz