Společnost


Szlauer Pavel

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2825Poslané zboží na reklamaci,žádná reakce, 30denní lhůta už proběhla a nic

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2014, před 11 lety

Alena Brožková

Znění stížnosti

Koupila jsem sluchátka dr. Beats na slevovém portále Královna slev. Čekala jsem snad půl roku ne li déle po zaplacení na zboží.Po krátké době provozu , přestalo fungovat jedno sluchátko, poslala jsem zboží zpět, pán se ozval až potom co jsem kontaktovala slevový portál, nicméně reklamace(výměna zboží ) proběhla bez problémů. Bohužel ta samá vada se objevila znovu, znovu jsem poslala sluchátka k reklamaci. Doklad z pošty je z 3.3.2014. Pán se vůbec neozval, nereaguje na emaily, na sms , nezvedá telefon. Královna slev má telefon přesměrovaný rovnou na automat, který odkazuje na email.Na info stránkách slibuji vyjádření k problému do 72 hodin, neděje se , ale vůbec nic. Jen mi chodí nové a nové nabídky z jejich stránek na aktuální akce.Jsem už vážně znechucená tím jak se tu podvodníkům daří. Chci to dovést do konce s nějakým postihem pro nepoctivce. Nemám ani peníze, ani zboží a nevím jaké páky použít ať pana Szaulera a Královnu slev dotlačím k jednání.


Požadované řešení

Vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 07:00, před 11 lety

V případě, že prodejce nevyřídí reklamaci výrobku do 30 dnů od jejího uplatnění, má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy a žádat vrácení peněz zpět. Zároveň může spotřebitel podat podnět Čěské obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele - konkrétně § 19, kde je stanoveno, že prodejce je povinný vystavit reklamační protokol a vyřídit reklamaci v dané lhůtě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 13:26, před 10 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ z důvodu nereakce podnikatele uzavřít. Jestliže spotřebitel od smlouvy odstoupil pro nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě a peníze by mu nebyly vráceny, bylo by třeba nárok uplatnit v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby by bylo třeba zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné by bylo také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.