Počet nahlášených stížností: | 24 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 16.10.2018 jsem si nechala vyměnit prasklý displej na telefonu Iphone 8plus ve firmě Setos servis, kam mě poslali z prodejny Isetosu, že to je autorizovaný servis. Telefon zkontrolovali, kromě prasklého displeje byl telefon v pořádku. Dne 19.10. jsem telefon vyzvedla - výměna LCD displeje - cena 5990,- Kč. 23.10. jsem dovezla telefon zpět - nešlo sluchátko a zmatkoval dotyk - někdy funguje někdy se zasekne. 6.11. vráceno - výměna vadného flexu sluchátka, testy OK. 9.11. vracím zpět do servisu stále zmatkuje dotyk - 12.11. vráceno - aktualizace, závada se neprojevila. 23.11.odvážím do servisu - stále stejný problém - neochota řešit, žádám vrácení původního prasklého displeje, který předkládám a vrácení peněz - přebírají k další reklamaci, 26.11. mi dají vědět - nic. 27.11. jedu do servisu - telefon mi přinesli odložený, že ho testují a zatím se nic neprojevilo, vzala jsem ho do ruky "odlogovala" a nejde vysunout spodní lišta, velice neochotně mi tuto skutečnost do reklamačního protokolu zapsali- samozřejmě po mé manipulaci s telefonem. Další řešení? - prý ve čtvrtek přijede šéf a dá mi vědět. Mezitím jsem samozřejmě zjistila, že Setos není autorizovaný Apple servis a tedy, že displej není originální díl, navíc mi zničili flex sluchátka a teď mám tedy po výměně také neoriginální díl. Na dotaz, proč neinformují zákazníka, že nemají originální Apple díly, mi řekli, že jsem se neptala (bohužel moje hloupost).
výměna LCD displeje na Iphone 8plus 64 GB, poškození flexu sluchátka, "zmatkující" dotyk na vyměněném displeji
Vrácení původního prasklého LCD displeje, který jsem předložila a vrácení peněz.
|
Tweet |
Byla-li uzavřena smlouva o opravě věci (smlouva o dílo), má ze zákona objednatel opravy nárok reklamovat vadně provedenou opravu věci. Opravou se rozumí zejména činnost, kterou se odstraňují vady věci nebo následky poškození či opotřebení věci. Pro formulaci reklamace provedené opravy může spotřebitel využít vzor, který je volně dostupný v níže uvedeném odkazu.
www.dtest.cz/clanek-3278/reklamace-opravy-a-upravy-veci
V rámci tohoto smluvního typu musí zhotovitel dle § 2590 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, provést dílo s potřebnou péčí, což znamená, že postupuje pečlivě tak, aby provedl opravu dle ujednání stran a zároveň aby nezpůsobil na věci další poškození.
V případě škody na věci má spotřebitel nárok na její náhradu dle § 2944 občanského zákoníku. K náhradě škody je zhotovitele dobré vyzvat písemně doporučeným dopisem, nejlépe s dodejkou. Pokud nezareaguje, lze poslat též předžalobní výzvu podle § 142a zák. č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád, což může být následováno návrhem k soudu na vydání platebního rozkazu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel rovněž možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.