Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.12.2013 jsem si objednala na Slevomatu
"Originální hrneček" a "Originální medvídek" s vlastní fotkou a řádně uhradila. Zboží přišlo poštou 23.12.2013, ale bylo poškozeno(pohmatem bylo zřejmé,že je rozbité), takže jsem zboží od pošty nepřevzala. Hned 2.1.2014 jsem poslala e-mail, ve kterém jsem tuto společnost o důvodu nepřevzetí zboží informovala. Přesto všechno dodnes zboží nebylo dodáno. Snažila jsem se telefonicky vyřídit dodání zboží, ale byly mi dány jen sliby paní Pospíšilové, že zboží bude dodáno do týdne, ale nikdy se tak nestalo.Ze strany společnosti jsem bohužel nedostala nikdy žádné informace, jen na základě mých aktivit. Na moje e-maily mi také nikdy nebylo odpovězeno.
"Originální hrneček" a "Originální medvídek" s vlastní fotkou - zboží s vlastním potiskem
Nejraději bych chtěla vyměnit zboží, což mi bylo přislíbeno.V případě, že nebude možné, vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno ve stavu odpovídajícím smlouvě, má spotřebitel právo na dodání zboží bez vad dle § 616 občanského zákoníku. Pokud se tak nestane v přiměřené lhůtě, má kupující právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněz zpět.
Ačkoli tato stížnost původně směřovala vůči společnosti DIREKTE, s.r.o., byla převedena na společnost Slevomat.cz, s.r.o., která projevila svou vůli vyjádřit se k předmětné stížnosti.
Dobrý den,
mrzí nás tato zkušenost, která nebyla ideální. Smlouvu zákaznice, paní Theimrová, uzavřela přímo s firmou DIREKTE, s.r.o, Slevomat.cz. s.r,o. v tomto případě působí jako zprostředkovatel. Ořesto jsme peníze, ihned poté, co jsme se o záležitosti dozvěděli, vrátili z naší strany, abychom předešli delšímu řešení.
Paní Theimrová nás o reklamaci informovala dne 5. 4. 2014, načež jsme reagovali dne 8. 4. 2014 touto zprávou:
Dobrý den, paní Theimrová,
objednávku jsem stornovala a vrátila vám finanční prostředky. Peníze přijdou zpátky na účet, nejpozději do tří pracovních dnů. Omlouváme se za komplikace. S tímto obchodním partnerem jsme se rozhodli již více nespolupracovat. Věřím, že další vaše objednávka proběhne na jedničku a pokud budete cokoliv potřebovat, neváhejte se na nás obrátit.
Přeji příjemný den,
Hedvika Sochůrková
Centrum zákaznické péče
Slevomat.cz
http://www.slevomat.cz/kontakt
V této souvislosti žádáme spotřebitelku o potvrzení řešení uvedené společností Slevomat.cz a následné uzavření stížnosti.
Hodnocení: