Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#28260Reklamace do 1000Kč vyřídíme obratem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 minut 17 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2018, před 6 lety

Lukáš Mizera

Znění stížnosti

Dne 14.11. jsem na pobočku na Kladně odnesl myš (Mad Catz R.A.T. 4) na reklamaci. Byl sepsán protokol o reklamaci (RE18041407). Myš máte skladem za 899Kč.
Dnes je 27.11. po přihlášení na czc.cz stále vidím jen - reklamace v běhu a datum 20.11.
Třikrát jsem volal na Vaši zákaznickou linku:
1) 19.11.mi bylo řečeno, že by to mělo být vyřízeno co nejdříve
2) 22.1. mi bylo řečeno, že druhý den bych měl mít myš na pobočce na Kladně k vyzvednutí
3) 27.11.mi bylo řečeno, že operátorka bohužel neví....

Proč tedy není tato reklamace vyřízena "obratem" jak reklamujete na Vašich stránkách? Respektive, kde je problém?


Produkt

Mad Catz R.A.T. 4


Požadované řešení

Vyřízení reklamace obratem, tak jak je reklamováno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2018 16:39, před 6 lety

Pokud společnost jako součást nabídky zboží inzeruje i nabídku vyřízení reklamace obratem, je i tato povinnost součástí smlouvy a společnost by jí měla dostát. Nesplní-li svou smluvní povinnost a způsobí-li tím spotřebiteli škodu, může ten požadovat její náhradu.

Povinnost vyřídit reklamaci obratem je však toliko povinností smluvní, nikoliv zákonnou. Dle zákona má prodávající nebo jím pověřený pracovník povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.