Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.11. jsem na pobočku na Kladně odnesl myš (Mad Catz R.A.T. 4) na reklamaci. Byl sepsán protokol o reklamaci (RE18041407). Myš máte skladem za 899Kč.
Dnes je 27.11. po přihlášení na czc.cz stále vidím jen - reklamace v běhu a datum 20.11.
Třikrát jsem volal na Vaši zákaznickou linku:
1) 19.11.mi bylo řečeno, že by to mělo být vyřízeno co nejdříve
2) 22.1. mi bylo řečeno, že druhý den bych měl mít myš na pobočce na Kladně k vyzvednutí
3) 27.11.mi bylo řečeno, že operátorka bohužel neví....
Proč tedy není tato reklamace vyřízena "obratem" jak reklamujete na Vašich stránkách? Respektive, kde je problém?
Mad Catz R.A.T. 4
Vyřízení reklamace obratem, tak jak je reklamováno.
|
Tweet |
Pokud společnost jako součást nabídky zboží inzeruje i nabídku vyřízení reklamace obratem, je i tato povinnost součástí smlouvy a společnost by jí měla dostát. Nesplní-li svou smluvní povinnost a způsobí-li tím spotřebiteli škodu, může ten požadovat její náhradu.
Povinnost vyřídit reklamaci obratem je však toliko povinností smluvní, nikoliv zákonnou. Dle zákona má prodávající nebo jím pověřený pracovník povinnost o reklamaci rozhodnout ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy a spotřebiteli vznikne právo od smlouvy odstoupit dle § 2002 odst. 1 občanského zákoníku.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.