Počet nahlášených stížností: | 105 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Na email mi před týdnem prislo,že mi automaticky přejde zkušební verze antiviru na placenou.okamzite jsem zrušil automatické prodlužování a přišel mi potvrzovací email,ale zároveň si strhli z účtu 1190 kč.neustale žádám přes jejich stránky vrácení peněz,ale chodí jen nesmyslně emaily s požadavky,na které když je dodám nereagují.obj číslo je 24890393108.zasilal jsem i foto z internetoveho bankovnictví se strženou částkou a číslem účtu.vse se snažím řešit od 21.11.18.bezvysledne.Děkuji Frühauf
Avast antivirus
Vrácení peněz
|
Tweet |
Společnost může účtovat platby spotřebitelům pouze v případě, že k tomu má právní důvod. Typickým důvodem je např. uzavření smlouvy. Pokud spotřebitel zakázal automatické prodloužení smlouvy, není ke stržení částky právní důvod. Bez platného důvodu společnost není oprávněna účtovat si částku a pokud tak učiní, jedná se o bezdůvodné obohacení ve smyslu § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Dle tohoto ustanovení je podnikatel povinen vydat spotřebiteli musí ochuzenému vydat, oč se obohatil.
Vzor výzvy k vydaní bezdůvodného obohacení je k nalezení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
podařilo se nám dohledat komunikaci zákazníka s naší podporou.
Potvrzujeme, že zákazník si v záři tohoto roku aktivoval dvě TRAIL licence pro Avast Internet Security a Avast Cleanup.
Tyto produkty jsou zdarma po dobu 60 dní s aktivní službou automatického obnovení. Automatické obnovení bylo pro obě licence zrušeno.
Žádná z těchto licencí nebyla zaúčována. Zákazník může být zmaten možnou blokací platby naším distributorem.
Karetní blokace by měla automaticky zmizet. Tyto platby se zákazníkovi z účtu nestrhnou.
Peníze na účtu nejsou v blokaci,ale již plně zaúčtované.Avast to musí moc dobře vědět.viz příloha.Denně zasílám několik žádosti o vrácení peněz,jenže vůbec nereagují.Frühauf
Opakujeme, že jestli už došlo k zaúčtování platby (což vyplývá z doloženého screenshotu), aniž by k tomu měla společnost právní důvod, jedná se na straně společnosti o bezdůvodné obohacení, které je povinna dle § 2991 odst. 1 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vydat spotřebiteli.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na vývoj reagovat.
V našem systému vidím, že jste s námi v komunikaci v tiketu 07540363.
Budeme tedy komunikovat v tomto tiketu.
Děkujeme.
Společnost Avast po dlouhé době zareagovala,ovšem jinak než bych čekal.Chteji po mě stále screenshot z banky,který jsem jim zaslal již nejméně 5x.stale tvrdí,že si žádné peníze nestřílí,že jsou možná jen v blokaci,ale peníze jsou zaúčtované od 24.11.na jejich úctě.Oni je stále nemohou najít.asi.Takze ještě jednou.Penize strženy z účtu 81146-1691302204/0800 prostřednictvím karty č.xxxxxxxxx5534.vse na jméno Květa Šmejkalová.tyka se obj 24890393108.Nic jineho v ceně 1190 jsem nemnel na zkušební dobu ani jsem nic dalšího neobjednal.Kdyby se s Avast dalo spojit telefonicky myslím že bychom si ušetřili.plno času.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.