Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#28264Vymáhání dluhu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2018, před 6 lety

Lenka Odvárková

Znění stížnosti

Dobrý den, už asi týden se společností řeším spor o nezaplaceném dluhu za prémiové členství na seznamce Singles50. Jedná se asi o 2250kč (s poplatkem 2500kč). Koupila jsem si zkušební (měsíční) členství za 149kč. Snažila jsem se členství vypovědět a požadovala radu, jelikož na stránkách není zřejmé, jak to udělat.Přišla a automatická odpověď , že do 5 dnů se ozvou , což neudělali.Po vypršení zkušebního členství se mi z účtu mělo strhnout 2250kč za 3 měsíční členství, avšak jsem platila přes druhou kartu, na které nebylo dost peněz.Teď komunikují výborně,každý den kolem 15,30 mám výhružný email.
Je nějaká možnost dluh vůbec neplatit, a nebo aspoň snížit na klasickou cenu 3 měsíčního členství?
Děkuji za odpověď


Požadované řešení

Požaduji ,zastavení vymáhání dluhu za členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2018 23:04, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce bránila smlouvu zrušit, zkrátila tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu včas vypověděla (např. e-mailovou komunikaci se společností).

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.11.2018 16:53, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.12.2018 08:52, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.1.2019 08:59, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.