Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.11.2018 jsem volala na m-linku s tím, že jedu do zahraničí (Bali) a chtěla jsem tam vybírat bez problémů.
Paní mě navedla na internetu( byla velice nepříjemná, asi jsem jí obtěžovala) a po kontrole bylo vše v pořádku a schváleno.
Přijedu na Bali 16.11.2018, vybrala jsem pouze jednou a karta mi byla blokována!!!
Teď si představte tu situaci. Na Bali, sama a bez peněz. Kdybych neměla data, tak jsem úplně v prdeli a můžu tam ledatak zůstat.
Volala jsem proto na m-linku a co bylo následně, to byl horor.
Paní mi zvedla telefon s tím, že mi to musí položit, že hovor nemůže probíhat. Volala jsem dále, to mi to paní položila. Volala jsem po třetí a paní nebyla schopna mi nijak poradit. Volala jsem po čtvrté (NA DOVOLENÉ DOST NEPŘÍJEMNÉ!!!) To už mi paní poradila a odblokovala kartu.
POŽADUJI VRÁTIT PENÍZE ZA VOLÁNÍ A NÁSLEDNĚ NĚJAKÉ VYJÁDŘENÍ A PENĚŽNÍ OBNOS ZA ÚJMU. Půjčovala jsem si peníze od domorodců, což není příjemné!!!! Zdvořilý přístup u Vás nejde použít, poněvadž jste mi zkazili celou dovolenou!!!!! Hovory nahrané máte, tak s žádám opatření!!!JENIKOVSKÁ EVA
ZAPLACENÍ VOLÁNÍ, OBNOS ZA ÚJMU A POTRESTÁNÍ ZAMĚSTNANCŮ
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. V případě, že by zaměstnanec svou chybou způsobil spotřebiteli škodu, je společnost povinna škodu nahradit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný rozhodovat spory při poskytování platebních služeb. Navíc řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.