Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 27.11. v dopoledních hodinách, obdrželi jsem zprávu SMS na naše kontaktní číslo 607830350, že nám výše uvedený balík bude doručen des, 27.11 mezi 13–15 hodinou, S termínem a časem dodávky jsme byli srozuměni.
Když nás ani v 16:30 hod., tedy 1,5 hodiny po avizovaném předání řidič nekontaktoval, k předání zásilky, snažili jsme se mu v čase 16:15 až 16:45 dovolat na jeho kontaktní číslo uvedené v obdržené SMS 728251610, ale účastním bez toho, aby telefon zvedl, a oznámil, že již nepřijede, svůj telefon vždy „vymáčkl“.
Až v 17:20, jsem na sledování zásilek zjistil, že balík je od 16:55 v depu, s informací v rámečku:
Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jiný pracovní den.
Musím podotknout, že uvedenou dohodu o dodání jiný den s námi nikdo neprojednával.
Chápu, že se při rozvozu zásilek mohou vyskytnout nepředvídatelné okolnost, zatím se mi to u dodávek doručovaných PPL nestalo, ale jako základní předmět stížnosti je chování řidiče, která telefonicky neoznámil, že dodávku v určeném čase a dokonce ani dnes nedoručí a nezvedal telefon.
Nesolidní je i uvádět, že byl dohodnut pro dodávku jiný pracovní den.
balík 40196791136
Žádáme o vysvětlení a dodávku balíku v dohodnutém, přesně určeném čase, neboť nehodláme na nedodání balíku čekat celé odpoledne, jako dnes, kdy jsem nemohli uskutečnit naplánovaný odchod z domova.
27.11., 17:55
S pozdravem manželé Podholovi
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.