Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28266Stížnost na nedoručení zásilky, balíku 40196791136

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2018, před 6 lety

Daniela Podholová

Znění stížnosti

Dnes 27.11. v dopoledních hodinách, obdrželi jsem zprávu SMS na naše kontaktní číslo 607830350, že nám výše uvedený balík bude doručen des, 27.11 mezi 13–15 hodinou, S termínem a časem dodávky jsme byli srozuměni.
Když nás ani v 16:30 hod., tedy 1,5 hodiny po avizovaném předání řidič nekontaktoval, k předání zásilky, snažili jsme se mu v čase 16:15 až 16:45 dovolat na jeho kontaktní číslo uvedené v obdržené SMS 728251610, ale účastním bez toho, aby telefon zvedl, a oznámil, že již nepřijede, svůj telefon vždy „vymáčkl“.
Až v 17:20, jsem na sledování zásilek zjistil, že balík je od 16:55 v depu, s informací v rámečku:
Zásilka nebyla doručena z důvodu dohody doručení na jiný pracovní den.
Musím podotknout, že uvedenou dohodu o dodání jiný den s námi nikdo neprojednával.
Chápu, že se při rozvozu zásilek mohou vyskytnout nepředvídatelné okolnost, zatím se mi to u dodávek doručovaných PPL nestalo, ale jako základní předmět stížnosti je chování řidiče, která telefonicky neoznámil, že dodávku v určeném čase a dokonce ani dnes nedoručí a nezvedal telefon.
Nesolidní je i uvádět, že byl dohodnut pro dodávku jiný pracovní den.


Produkt

balík 40196791136


Požadované řešení

Žádáme o vysvětlení a dodávku balíku v dohodnutém, přesně určeném čase, neboť nehodláme na nedodání balíku čekat celé odpoledne, jako dnes, kdy jsem nemohli uskutečnit naplánovaný odchod z domova.
27.11., 17:55
S pozdravem manželé Podholovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2018 23:15, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 09:35, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.