Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
18.11. 2018 jsem si z e-shopu ABOUT YOU objednala boty a šálu. E-shop mi zaslal potvrzení o odeslání balíků s tím, že mi má zásilka přijít prostřednictvím PPL 21. - 22. 11. 2018.
Nikdo z PPL mě nekontaktoval s tím, kdy by měl kurýr s balíkem přijet. Šla jsem se zeptat na nejbližší Parcelshop, zda nedoručili zásilku tam. Šála tam byla, boty nikoliv. Kontaktovala jsem ABOUT YOU, zda mi zásilku poslali.
Dozvěděla jsem se, že mi ono zboží už bylo prostřednictvím PPL dávno doručeno, ovšem já jsem prý zásilku od kurýra odmítla, takže balík teď leží někde na depu. Volala jsem i na PPL a záležitost objasnila. Slečna mi nejdřív po telefonu řekla, že až něco ohledně mého balíku zjistí, tak mi dá vědět, dosud se mi nikdo neozval.
Nechápu jak si někdo může dovolit tvrdit, že balík doručil, přitom mi nenapsali ani nezavolali, že by měli přijet. To je opravdu vrchol drzosti. A dále mi není jasné, jak je možné, že jeden balík mi na Parcelshop dorazil a druhý si odvezli někam na depo.
Doufám, že má PPL aspoň tolik slušnosti, že mi balík (znovu) opravdu doručí. Nejlépe tedy na Parcelshop, když mají s mojí osobou očividně problém.
Jedná se o boty značky Converse.
Doufám, že má PPL aspoň tolik slušnosti, že mi balík (znovu) opravdu doručí. Nejlépe tedy na Parcelshop, když mají s mojí osobou očividně problém. Ale byla bych velice vděčná, kdyby mi aspoň napsali, že se mi chystají balík doručit.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.