Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28267Nedoručená zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2018, před 6 lety

Barbora Michlová

Znění stížnosti

18.11. 2018 jsem si z e-shopu ABOUT YOU objednala boty a šálu. E-shop mi zaslal potvrzení o odeslání balíků s tím, že mi má zásilka přijít prostřednictvím PPL 21. - 22. 11. 2018.

Nikdo z PPL mě nekontaktoval s tím, kdy by měl kurýr s balíkem přijet. Šla jsem se zeptat na nejbližší Parcelshop, zda nedoručili zásilku tam. Šála tam byla, boty nikoliv. Kontaktovala jsem ABOUT YOU, zda mi zásilku poslali.

Dozvěděla jsem se, že mi ono zboží už bylo prostřednictvím PPL dávno doručeno, ovšem já jsem prý zásilku od kurýra odmítla, takže balík teď leží někde na depu. Volala jsem i na PPL a záležitost objasnila. Slečna mi nejdřív po telefonu řekla, že až něco ohledně mého balíku zjistí, tak mi dá vědět, dosud se mi nikdo neozval.

Nechápu jak si někdo může dovolit tvrdit, že balík doručil, přitom mi nenapsali ani nezavolali, že by měli přijet. To je opravdu vrchol drzosti. A dále mi není jasné, jak je možné, že jeden balík mi na Parcelshop dorazil a druhý si odvezli někam na depo.

Doufám, že má PPL aspoň tolik slušnosti, že mi balík (znovu) opravdu doručí. Nejlépe tedy na Parcelshop, když mají s mojí osobou očividně problém.


Produkt

Jedná se o boty značky Converse.


Požadované řešení

Doufám, že má PPL aspoň tolik slušnosti, že mi balík (znovu) opravdu doručí. Nejlépe tedy na Parcelshop, když mají s mojí osobou očividně problém. Ale byla bych velice vděčná, kdyby mi aspoň napsali, že se mi chystají balík doručit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2018 23:17, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2018 09:34, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.