Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28269Neschopnost společnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.11.2018, před 6 lety

Josef Vojtek

Znění stížnosti

Díky Vaší neschopnosti jsem přišel v mé práci o 500 korun českých. (Ano 500 korun!) Plýtváte mým drahocenným časem, protože nejste schopni přijet na zastávku v čas. (Který jste si sami nastavili....) Takže vám ještě jednou velice moc děkuji a chci zpět svoje kováky!!!


Produkt

ČAS, NESCHOPNOST,


Požadované řešení

Požaduji zlevnění jízdného na celý příští měsíc


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 10:48, před 6 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2019 14:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.