Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Díky Vaší neschopnosti jsem přišel v mé práci o 500 korun českých. (Ano 500 korun!) Plýtváte mým drahocenným časem, protože nejste schopni přijet na zastávku v čas. (Který jste si sami nastavili....) Takže vám ještě jednou velice moc děkuji a chci zpět svoje kováky!!!
ČAS, NESCHOPNOST,
Požaduji zlevnění jízdného na celý příští měsíc
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.