Společnost


Nebeslev s.r.o.

Počet nahlášených stížností:84
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 77 stížnostech.

#2827Therma-Ray, nedodání zboží a nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2014, před 11 lety

Zdeňka Malíková

Znění stížnosti

Dobrý den,
loni v srpnu 2013 jsem zaplatila částku 2 500,- Kč za objednávku přístroje na epilaci termální vlnou Therma-Ray a následně 50,- Kč za poštovné dodací firmě Skycosmetics. Do dnešního dne zboží není dodáno a peníze vráceny. Firmu jsem kontaktovala několikrát emailem i telefonicky, přislíbeno dodání a následně bez odezvy. Nakonec mě odkázali na firmu www.tohlechci.cz. a ta bez jakékoliv odezvy. Při osobní návštěvě ve firmě www.tohlechci.cz, mi zdělili, že Nebeslev s nimi nekomunikuje a mám obrátit zpět na Nebeslev sama. Telefony nezvedali. Není se s nimi možné nijak domluvit, na email nereagují a ani spojit telefonicky, kde jsou již odpojeni.
Jak jsem se dočetla, firma je v insolvenčním řízení, jak může tedy dál zasílat emailové nabídky a být "aktivní"?
Přihlášení do insolvenčního řízení je sice pěkné, ale asi nám moc nepomůže.
Zboží mělo být dodáno do jednoho měsíce. Prosím pokud budete potřebovat jakékoli doklady - originál voucher nebo případnou emailovou korespondenci s firmou Nebeslev apod. mohu přeposlat. Myslím, že více jak půl roku je již podvodem a proto se s prosbou o vyřízení obracím na Vás.
Děkuji za kladné vyřízení.


Produkt

Přístroj Therma Ray - epilace termální vlnou


Požadované řešení

Navrácení peněžních prostředků v plném rozsahu a poštovné. Vyřešení aktivit této společnosti, nebo navrhnout řešení postupu. Případná porada zda mám podat trestní oznámení. Děkuji.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2014 07:32, před 11 lety

V těchto případech záleží, kdo byl prodejcem a zda společnost Nebeslev s.r.o. nebyla pouze zprostředkovatelem, který jednal na jméno a účet poskytovatele služby - pak by bylo třeba se svých nároků domáhat po něm.
V případě, že byla společnost Nebeslev s.r.o. prodejcem, tedy ne zprostředkovatelem, je třeba pohledávku uplatnit vůči ní. Vůči společnosti Nebeslev s.r.o. se lze pohledávky domáhat i z důvodu, že sama vrácení peněz v obchodních podmínkách a tzv. Garancí spokojenosti přislibuje. Dne 28.8.2013 bylo se společností Nebeslev s.r.o. zahájeno insolvenční řízení, které je v současné době ve stavu: před rozhodnutím o úpadku. Z výše uvedeného důvodu bude třeba případně svou pohledávku včas přihlásit do insolvenčního řízení. Vzor přihlášky a pokyny naleznete na stránkách http://portal.justice.cz/Justice2/MS/ms.aspx?j=33&o=23&k=4732&d=203883 a podrobnější informace k probíhajícímu řízení na stránkách: https://isir.justice.cz/isir/ueu/vysledek_lustrace.do?ic=28645324&aktualnost=AKTUALNI_I_UKONCENA&rowsAtOnce=50.
Zároveň je pravdou, že i když je společnost v insolvenčním řízení, může činit úkony běžné pro její fungování. Na druhou stranu v případě, že pouze bere platby předem a nikdy nic není poskytnuto, bylo by možné takové jednání považovat za podvod a doporučujeme podání trestního oznámení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2014 22:08, před 11 lety

Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.

Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.

Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.5.2014 22:08, před 11 lety


Zdeňka Malíková

Hodnocení: