Společnost


Nordic Telecom s.r.o.

Počet nahlášených stížností:57
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

64%
36%
Toto skore je založeno na 14 stížnostech.

#2828Nevypověditelná smlouva

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.04.2014, před 11 lety

Hana Blažková

Znění stížnosti

Dne 12. února 2014 zavolala mým prarodičům operátorka společnosti Air Telecom s nabídkou levnější služby. Souhlasili s návštěvou technika, který se objevil několik málo minut potom, co zavěsili telefon. Nainstaloval telefon. Děda podepsal smlouvu.
Po deseti dnech, co telefon stále nefungoval, jsme s operátorem telefonicky řešili možnou závadu a došli jsme k závěru, že telefon nefunguje, protože v místě není signál. Aby ho prarodiče zprovoznili, museli by si dokupovat další služby.
Rozhodli se službu okamžitě vypovědět (tedy to stihli do 14 dnů od podepsání smlouvy). Operátor ale trvá na tom, že smlouva bude vypovězena teprve po navrácení telefonního přístroje a nadále prarodičům fakturuje (nikdy nevyužité) služby. Od té doby přišla již dvě měsíční vyúčtování, tedy prarodiče nyní mají dluh 1084,-Kč.

O nutném navrácení telefonního přístroje se píše ve "Všeobecných obchodních podmínkách služeb elektronických komunikací". Ty ale dědovi nikdo neukázal ani ho na ně nikdo neupozornil. Ve "Smlouvě o poskytování služeb elektronických komunikací", kterou podepsal, je sice napsáno, že prohlašuje, že se s nimi seznámil, nicméně je to uvedeno drobným bílým písmem na světlezeleném podkladu, takže to ve svých čtyřiaosmdesáti letech vůbec nezaregistroval.


Požadované řešení

1) Vypovězení smlouvy bez dalších výdajů ze strany zákazníka.
2) Navrácení kauce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2014 21:12, před 11 lety

V případě, že došlo k uzavření smlouvy ať po telefonu nebo při podomním prodeji, může spotřebitel odstoupit od smlouvy do 14 dnů. Toto odstoupení nemůže být podmiňováno dalšími okolnostmi.
Je povinností zákazníka vrátit přístroj, ale nemůže tím být odstoupení odloženo nebo podmíněno. Ustanovení v obchodních podmínkách je neplatné pro rozpor se zákonnými ustanoveními na ochranu spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.9.2014 15:05, před 10 lety

Dobrý den paní Blažková,
službu pana Jiřího Blažka jsme ukončili v zákonné lhůtě bez sankcí. Vystavená vyúčtování jsme stornovali v plné výši.
Zákaznický účet je vyrovnán.
S pozdravem

Lenka Flašarová
Ombudsman společnosti Air Telecom a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.11.2014 19:58, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelka již nevyužila možnosti reakce, považujeme stížnost za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.