Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.11.2018 jsem jela po 10 letech do práce vlakem. pravidelný odjezd z Hradce u Stoda /PJ/ v 6.51 hod.do Plzně se samozřejmě nekonal. Vlak měl 10 min. zpoždění. V -2 st. C to nebylo na nástupišti nic příjemného. Ale budiž. Horší bylo, že po nástupu do vlaku jsem zjistila, že VŠECHNY vagony jsou nevytopené. Topení bylo naprosto studené.Prý momentální závada - již 10 let?
Takhle to přesně vypadalo před 10 lety a za tu dobu žádná změna, pouze několikanásobně dražší jízdenka. Za chvíli bude další zdražování, prý pro zkvalitnění cestování. V čem vidí ČD to zkvalitnění? Již dnes se mi vyplatí jet do práce 25 km autem,protože vlakem zaplatím zpáteční jízdenku do Plzně 93,- Kč, což autem neprojedu. Je pravda, že vlakem jezdí do práce "socky", takže pro ty vše dobré, že?
vlakové spojení z Hradce u Stoda do Plzně dne 27.11.2018 .Pravidelný odjezd v 6.51
Požadovaným řešením by bylo, aby se nemohlo stát, že v zimě jezdí nevytopené vlaky. Sedět ve studeném vlaku cca 45 min. je opravdu o zdraví. A v dnešní době by snad již neměl být problém dodržovat jízdní řád
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy následující standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na
https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Jedná se i o případy, kdy ve voze řazeném dle plánu řazení nebyla dodržena teplotní pohoda z důvodu nefunkční klimatizace, nuceného větrání nebo topení a cestujícího nelze adekvátně přemístit. Odškodnění za neplnění vybraných standardů lze při jedné platbě uplatnit maximálně dvě.
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.