Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
V pátek dne 23.11. mi doručovalo Geis zásilku 03061218426, bohužel jsem musela chviličku před příjezdem řidiče odejít a telefon jsem nechala doma.
V pátek ještě ten den večer jsem jim zaslala zprávu z jejich stránek, tak emailem, že se omlouvám a zda by bylo možné balík doručit znovu - řidič napsal, že je špatná adresa.
Od této doby jen sliby, jak zásilku doručí dnes, pak zase zítra a pak že v nejbližších pracovních dnech - což je opravdu široký pojem.
Po dotazu, proč nedoručili a kdy doručí - balík jsme vůbec nenaložili na rozvoz, bohužel z technických důvodů se dnes nedoručoval Váš balík.
Začíná mě to značně znechucovat a znepokojovat.
Je zajímavé, že jiné přepravní společnosti nemají vůbec žádný problém mi balík na mou adresu doručit.
Doručení balíku
Doručit již konečně balík!
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s příkazcem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat. Jestliže by zásilka byla dodána později, než bylo stanoveno ve smlouvě, resp. obchodních podmínkách, a v důsledku toho vznikla škoda, mohl by se příkazce domáhat její náhrady na zasílateli.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.