Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň prajem.
Zakúpil som si brasnu na bicykel od spoločnosti koloasport.cz kde e shop prevádzkuje pan Adamec.
Tovar mi prisiel poskodeny tak som ho odfotil a poslal mail p. Adamcovi asi 10 minút po odchode kuriera. Zlá komunikácia. Ani telefonická ani mailova. Nakoniec sme sa dohodli ze brasnu pošlem naspäť. Momentálne je situácia taká že nemám ani brasnu ani peniaze. Najhoršie je že som ju kúpil v januári a je november. Poslal som mu viacej mailov a nic . Posledné čo mi napísal bolo že chcel cislo objednávky. Poslal som ho znova. Prvý krát som ho poslal s brasnou v sprievodnom liste aj s číslom účtu ,presne podla inštrukcií p. Adamca.
Bol by som rád keby sa to konečne vyriešilo.Ako som čítal /žiaľ neskoro/tak tento obchod ma dosť vela sťažností rovnakého charakteru. Ak by ste mi mohli v tomto pomôcť poprípade poslať kontakt na úrad pre ochranu spotrebiteľa, obchodnú inšpekciu alebo daňový úrad tak by ste mi pomohli a skratili čas. Všetko sa určite dá nájsť na webe ale bolo by to rýchlejšie.
Ďakujem pekne s pozdravom Milan Stribrnsky.
Brasna na bicykel
Vrátenie peňazí.
Nemam ani tovar ani peniaze.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.