Společnost


Josef Kropáček

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28292Nedodání dřevěné pergoly

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2018, před 6 lety

Jiří Mikota

Znění stížnosti

Dobrý den, po zaplacení zálohové faktury dodavatel přestal komunikovat. V cenové nabídce uvedl dodání do 14 dní od zaplacení zálohové faktury. Tu jsem uhradil již 24.10.2018. Do dnešního dne nevím nic, telefony nezvedá.


Produkt

Dřevěná pergola k RD


Požadované řešení

Požaduji vrácení zálohy, dodavatel je pro mě nedůvěryhodný.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:21, před 6 lety

Mezi podnikatelem a spotřebitelem byla sjednána smlouva o dílo (zhotovení dřevěné pergoly). Zhotovitel má ze zákona povinnost provést dílo s potřebnou péčí a v ujednaném čase. Dílo je dokončeno, pokud byla předvedena jeho způsobilost sloužit svému účelu. Není-li dílo dokončeno v ujednaném čase, ocitá se zhotovitel v prodlení. Spotřebitel v takovém případě může po zhotoviteli žádat smluvní pokutu, pokud byla sjednána. Spotřebitel by také měl zhotoviteli oznámit, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží. Po marném uplynutí této lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Smlouva se v takovém případě ruší od počátku a zhotovitel je povinen spotřebiteli vrátit zaplacené peněžní prostředky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2019 17:50, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.