Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Obchodník dodal jiné zboží než bylo v objednávce, obj. potvrdil,i když věděl, že zboží mít nebude a poslal jiné zboží bez faktury a návodu. Po prvním kontaktu dodal návod a fakturu a ujištění, že zboží je možné do 14 dnů vrátit. Požadoval jsem vrácení přes dobírku, ale to nebylo umožněno, tak jsem po 7 dnes od obdržení, zboží vrátil a dodal číslo konta.Po dalším týdnu jsem se snažil obchod kontaktovat na moje číslo nereagovali, až při použití jiného čísla jsem se dovolal, byla slíbeno vysvětlení, ale od té doby žádná komunikace ani email ani telefon ani peníze
Kamera neměla žádné označení ani číslo bohužel ani na faktuře
V první řadě by bylo slušné odpovědět a vrátit minimálně částku za vrácenou kameru. To, že jsem dostal jiné zboží nebyla moje vina zaplatil jsem poštovné při doručení a vrácení zboží tak si myslím, že pokud se obchodník považuje za slušného obchodníka, tak vrátí i poštovné. Četl jsem hodnocení obchodu bohužel, až pozdě proto moc nedoufám v kladné vyřízení.
|
Tweet |
Odstoupil-li spotřebitel od kupní smlouvy, společnost je povinná vrátit mu zaplacené peněžní prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení, případně od vrácení zboží, které je spotřebitel povinen vrátit do 14 dnů od odstoupení. Nesplněním této povinnosti ve stanovené lhůtě se společnost ocitá v prodlení a spotřebitel může požadovat i úroky z prodlení ve výši dle nařízení vlády č. 351/2013 Sb. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení uschoval.
Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.