Společnost


není uveden

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#28299Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 hodina 47 minut

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2018, před 6 lety

Adriana Kopecká

Znění stížnosti

Na webových stránkách www.lacuketa.cz jsem si našla zboží, objednala, 28. 10. kartou zaplatila. Nepřišla mi žádná potvrzující zpráva na uvedený email, ani zboží. Asi po týdnu jsem kontaktovala přes formulář prodávajícího, nereagoval.
Nejsem zběhlá v nákupu na e-shopu, dnes vím, že na stránkách nejsou uvedena identifikační údaje, a proto je vysoká pravděpodobnost podvodu.
Vzhledem k tomu, že není uvedena adresa, tel. číslo, nevím, koho dále kontaktovat.


Produkt

dámské polobotky, cena cca 1250 Kč


Požadované řešení

Nahlásit webovou adresu www.lacuketa.cz jako nedůvěryhodnou, ba podvodnou, aby se s touto informací mohli seznámit další případní "nakupující".
Pokud mám šanci na vrácení peněz, na výpisu mého účtu vedeného u Air banka je uvedena banka v Singapuru, pak prosím o instrukce, jak o toto žádat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 17:03, před 6 lety

Z uvedených internetových stránek bohužel není zřejmé, o jaký podnikatelský subjekt se jedná. Služba VašeStížnosti.cz zprostředkovává mimosoudní řešení sporů mezi konkrétními spotřebiteli a podnikateli. V daném případě bohužel nemůžeme oslovit konkrétního prodejce a jsme nuceni stížnost z tohoto důvodu uzavřít.

Dlouhodobě doporučujeme spotřebitelům důsledně prověřovat e-shopy předtím, než jejich prostřednictvím uzavřou kupní smlouvu - více zde: https://www.dtest.cz/clanek-5493/jak-spravne-vybrat-e-shop

Pro úplnost dodáváme, že platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.