Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#2830Nedoručený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2014, před 11 lety

Světlana Petřivalská

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 3.4. 2014 mi přišla SMSka že budu mít balík doručen 4.4.2014 datum vyšel na pátek , váš zaměstnanec se ovšem neobtěžoval balík doručit ! Neobtěžoval se ani mě informovat co se s balíkem stalo , vaše služby nejsou zrovna levné a tudíž váš zaměstnanec zaslouží důrazné potrestání jelikož mě nedodržením dodacího termíńu způsobyl finanční škodu . Zdělte mi jak jste pracovníka potrestali a kdo mi škodu uhradí.
Číslo dobírky je DR7708211839L a SMSka mi byla doručena 3.4.2014 v 10,03 hodin.


Produkt

balík do ruky


Požadované řešení

Požaduji okamžité dodání !
Finanční postih pracovníka za lajdáckost a uhrazení mě vzniklé škody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2014 17:26, před 11 lety

Při zvolení služby Balík do ruky vzniká České poště podáním zásilky závazek dodat tuto zásilku adresátovi nejpozději následující pracovní den po dni podání. Dle čísla zásilky byl balík již doručen. V případě pozdního doručení máte právo na vrácení části uhrazeného poštovného dle ceníku. Jestliže Vám vznikla pozdním dodáním škoda, je možné se domáhat její náhrady dle obecných ustanovení občanského zákoníku. Výši škody je nutné prokázat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.6.2014 19:05, před 11 lety


Světlana Petřivalská

Hodnocení: