Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#28300Platby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

15 minut 23 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2018, před 6 lety

Petra Mihová

Znění stížnosti

Dobrý den , chcela by som podať sťažnosť na Váš system . Kedy si platím platby riadne a v termíne. Moje platby sú vždy odeslané , dokládala som aj papier a výpis z účtu. Napriek tomu mi kvoli Vášmu systému bola udelená pokuta. Nestalo sa to raz ale je to pravidelné posledné tri mesiace. Na infolinke mi raz bolo poedané, že tam mám dlh z února za mého zemřelého přítele, pak mi podruhé bylo řečeno , že mám dluh z měsíce říjen . Prosím o nápravu a vyřešení dekuji Mihová


Požadované řešení

Prosím o nápravu a pořádne překontrolování mých plateb a preškolení Vasích zaměstnancu na pobočce v Havířově dekuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.11.2018 15:36, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním pokuty, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je možné podat nejpozději do dvou měsíců ode dne dodání vyúčtování. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. V odůvodněných případech na žádost spotřebitele může Český telekomunikační úřad rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.