Společnost


FlixBus CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:152
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#28302Stížnost na neinformování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.11.2018, před 6 lety

Tomas Potucek

Znění stížnosti

Spolecnost flixbus neinformovala vcas o tom ze moje cesta do mesta Zadar z Prahy neni mozna z duvodu neprizniveho pocasi na trase Zagreb-Zadar. O tomto problemu jsem se dozvedel az kdyz jsem oznamil zamestnanci spolecnosti flixbus ze mam cilovou destinaci Zadar ze Zagrebu. Tato informace mi byla zdelena az kdyz jsem odbavil svoje zavazadla, tudiz jsem z autobusu vystoupil. Mohlo to pro me skoncit mnohem hure kdybych do autobusu na trase Zagreb- Gospic- Zadar nastoupil a moje cesta by zkoncila ve meste Gospic kde neni moznost ubytovani na hotelu ci hostelu. Natoz jsem zakoupil jizdenku zpet do Prahy rezervace c.#1018835367. Celkove me tohle nedorozumeni stalo cca. 1100czk a 288kn za zakoupeni jizdenky zpet do Prahy a navic pri zakoupeni jizdenky Zagreb- Praha mi u prepazky spolecnosti flixbus bylo sdeleno ze budu muset prestupovat ve me Vienna i kdyz autobus ma primou linku do Prahy


Produkt

Rezervace c. (#1018323530)


Požadované řešení

Zadam o vystaveni nove jizdenky z Praha autobusove nadrazi Florenc do Zadar.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 10:53, před 6 lety

Situace, kdy dojde ke zrušení nebo zpoždění spoje, upravuje bod 16 Všeobecných přepravních podmínek (https://www.flixbus.cz/vpp). Dle tohoto ustanovení oznámí společnost cestujícím co nejdříve, nejpozději 30 minut po plánovaném čase odjezdu, že došlo ke zrušení či zpoždění spoje.

V případě zrušení spoje, mají cestující dle přepravních podmínek tyto možnosti: "a) mohou pokračovat v cestě při nejbližší možné příležitosti na jiné trase vedoucí do destinace stanovené ve smlouvě o přepravě, a to za podmínek srovnatelných s podmínkami uvedenými ve smlouvě; nebo b) mohou požádat o proplacení jízdného a o volnou zpáteční jízdenku na autobus jedoucí do místa odjezdu stanoveného v příslušné přepravní smlouvě. Nárok na úplné proplacení zakoupené jízdenky vzniká jak pro část absolvované trasy, tak i pro neabsolvovanou trasu v případě, že byla cesta zmařena vzhledem k původnímu plánu cesty cestujících. Náhrada bude provedena v penězích do 14 dnů od obdržení požadavku na odškodnění nebo předložení nabídky volby podle písmene a) nebo b), nesouhlasí-li cestující s jinou formou náhrady."

V případě zrušení spoje má společnost nabídnout cestujícím i bezplatné ubytování v hotelu nebo jinou formu ubytování. Celkové náklady na ubytování s výjimkou nákladů na přepravu mezi autobusovou stanicí a místem ubytování jsou omezeny na 80 EUR za noc na cestujícího a maximálně na 2 noci. To se však nevztahuje na případ, kdy je společnost FlixMobility schopna prokázat, že zrušení či zpoždění je způsobeno povětrnostními podmínkami nebo velkými přírodními pohromami, ohrožujícími bezpečný provoz autobusu.

Spotřebiteli tedy doporučujeme, aby společnosti zaslal požadavek na odškodnění. V případě, že by společnost požadavek odmítla má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení
sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení
mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese
https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 15:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.