Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po několika urgencích mi bylo dodáno zboží jiné ,které jsem si neobjednala a není ani v nabídce prodejce.Jedná se o Sioux MSM 600g za cenu 465kč, místo objednaného Alavisu extra silný 700g za 958kč.Zaslala jsem na účet 000000-2701502491/2010 s var.symb.1850120 (č. objednávky) a byla mi doručena zásilka s obj.č. 180102197 a pod štítkem s mou adresou je jiné jméno s obj.číslem 180102105.Tak komu tedy zboží má být zaslané?Nebo kdo zboží vrátí a další se ozve s urgencí,tak mu to pošlou,aby mu zavřeli ústa?
POŽADOVALA JSEM -Alavis triple blend extra silný 700g, DODANO ZBOŽI,KTERE NENI V NABIDCE!!
Zboží zřejmě nemají ,tak požaduji vrátit peníze a nehodlám už déle čekat na naskladnění.Čekala jsem už 24 dnů a nakonec zboží jiné, levnější ,ketré nemají v nabídce.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitelka v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitelka taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.