Společnost


Bláha Jiří

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2831Odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 20 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2014, před 11 lety

Jaroslav Pešl

Znění stížnosti

Dne 3.11.2013 jsem si v e-shopu Jiřího Bláhy objednal mlýnek na maso HÖFFNERxxx32. 4.11.2013 mně pan Báha objednávku potvrdil a mlýnek zaslal poštou na dobírku (DR6402802067M).Cena mlýnku 2190Kč,poštovné 99Kč,dobírka 30Kč.Celkem 2319 Kč.
Mlýnek jsem použil k semletí masa a v namletém mase jsem zjistil shluky kovových pilin.Na tuto skutečnost jsem upozornil prodejce J.Bártu a ten mi odpověděl,že při vrácení mlýnku mně vrátí maximálně 60% ceny protože jsem mlýnek už použil.S tímto rozhodnutím jsem nesouhlasil a podal jsem 19.11.2013 ČOI podnět k přezkoumání tohoto výrobku.
ČOI to předala KHS v Liberci a ta mně zaslala 10.3.2014 posouzení s výsledkem "pro uvedené použití nevyhovující".(č.j.spisový znak KHSLB 05460/2014/4.8).
Opakovaně zasílám panu Bláhovi elektronicky odstoupení od smlouvy a připojuji protokol od KHSLB a požaduji aby se k tomu vyjádřil,s tím,že když oprávněnost uzná mlýnek neprodleně zašlu.Pan Bláha nereaguje,hraje mrtvého brouka.


Produkt

HÖFFNER xxx 32


Požadované řešení

Požaduji,aby prodejce uznal oprávněnost odstoupení od smlouvy a vrátil mně peníze včetně poštovného a nákladů na vrácení mlýnku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2014 13:50, před 11 lety

Při odstupování od smlouvy z důvodu vadnosti zboží nemá na vrácení kupní ceny vliv fakt, že zboží bylo použito. Muselo by se jednat o nadměrné používání zboží, případně jeho zužitkování. Pokud tedy spotřebitel uplatnil reklamaci a prodejce závadu uznal, spotřebitel má právo na vrácení celé kupní ceny, pokud tento požadavek uvedl do reklamačního protokolu.
Jestliže prodávající peníze nevrátí dobrovolně, bude nutné se částky domáhat soudní cestou. V takovém případě je nutné prodávajícího nejprve písemně upozornit tzv. předžalobní výzvou, že v případě nevrácení kupní ceny do stanovené lhůty, se spotřebitel obrátí se svým nárokem na soud. Soud při jednání přihlédne zejména ke skutečnosti, zda byl výrobek reklamován a bude se zabývat přítomností vady. Proto doporučujeme pro případ, že reklamace nebyla uplatněna řádně nebo prokazatelně, písemnou reklamaci (doporučeně, nejlépe s dodejkou) u prodejce s vyjádřením dozorového orgánu. Korespondence zaslaná poštou má i při nepřevzetí právní účinky na rozdíl od komunikace elektronické. Prodejce by měl dále mít možnost zboží posoudit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 13:30, před 10 lety

Pan Jiří Bláha byl o podané stížnosti informován, ale neprojevil zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.