Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
přišla jsem se podělit o mojí zkušenost s portálem "viagogo.com".
Stejně jako všichni tady jsem si koupila lístek na portálu viagogo.com. Samozřejmě platba kartou. Neštvala by mě ani tak dvojnásobná cena, ale spíš to že mi přišel s cizím jménem a pravděpodobně s falešným kodem! Na místo mého jména je na lísku nějaký Igor Pirokoi, o kterém nikdo nikdy neslyšel.
Kamarád, který na koncerty chodí častěji mě upozornil, že jména na lístcích kontrolují a jesli dotyčný z lísku nebude se mnou u vstupu, tak mě nepustí.
Takže takhle jsem si před Vánoci udělala radost 5 540Kč falešným lístkem. To já takhle z dlouhé chvíle dělávám...jasně, já totiž nevím co s penězi a tyto společnosti mi od nich milerády pomohou.(Pokus o vtip)
...
Podám trestní oznámení a zkusím ještě napsat na Ticketportal. Koneckonců na lístku je jejich logo přes polovinu stránky. Nečekám, že by se mi ty peníze někdy vrátily...to ani omylem...jen to zkusím.
Třeba to vyjde.
Yvonne Danielisová
Lístek na koncert Rammstein od Viagogo.com
Požadované řešení?
Zrovna před Vánoci by bylo dobré mít ty peníze zpět. Proč si tedy kupuji tak drahý lístek na koncert před svátky že?
...
Jsem prostě pitomec a nevím na co jsem myslela.
Takže požaduji vrácení peněz. A vzhledem k tomu, že se dnes všude píše jak internetové obchody luxují lidem přes kartu peníze z účtů ve velkém, tak jsem svůj bankovní účet zrušila a založila nový.
Pochybiji, že mě někdo z portálu viagogo bude "nahánět" aby mi vrátili peníze.
Ale bylo by to fajn.
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Společnost uvádí na https://www.viagogo.com/Help/Buyer/32 následující informaci: Viagogo umožňuje na své platformě prodej vstupenek třetím stranám, včetně jednotlivců. V některých případech může být na vstupenkách vytištěno jméno původního kupujícího. Vstupenky jsou platné. K tomu, abyste vás na akci vpustili, není nutné, aby vaše jméno odpovídalo jménu vytištěnému na vstupence.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.