Společnost


mBank S.A., organizační složka

Počet nahlášených stížností:43
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28323Zneužití údajů platební karty

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2018, před 6 lety

Alena Nováková

Znění stížnosti

Dne 25.10.2018 byla zneužita moje platební karta k nákupu na zahraničních e-shopech. Krádež jsem ihned nahlásila v bance jako reklamaci. Banka přesto platby (ještě nezaúčtované) uvolnila. Bylo mi řečeno, že platba nejde zastavit - stornovat. V GE Money bank to není problém - reklamaci vyřešili na počkání. Mbank do dnešního dne i přes urgence i výzvu od Policie ČR reklamaci nevyřídila. Na mé dotazy odpovídají, že se stále řeší. Domnívám se, že banka udělala chybu a poskytla mi nepravdivé informace.


Produkt

mKonto, debetní karta


Požadované řešení

Požaduji okamžité vrácení ukradené částky a úrok za blokované peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 11:07, před 6 lety

Reklamaci nesprávně provedené nebo neautorizované platební transakce je třeba učinit vždy bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 13 měsíců od odepsání sporné platby z účtu. U ostatních reklamací je nutné vycházet z obchodních podmínek banky. Reklamace by měla být vyřízena v souladu s § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele do 30 kalendářních dnů. Tato lhůta se obvykle shoduje i s lhůtou ve všeobecných obchodních podmínkách většiny tuzemských bank.

V případě, že není spotřebitel s výsledkem reklamace spokojen, může se obrátit na ombudsmana, tedy na zaměstnance některých bank, který se snaží urovnat spory s klienty smírnou cestou. Ve většině případů se lze také obrátit s podnětem na finančního arbitra ČR (viz www.finarbitr.cz), který má pravomoc ve sporu mezi klientem a bankou rozhodovat v případech uvedených v zákoně o finančním arbitrovi (viz vzor „Návrh na zahájení řízení před Finančním arbitrem ČR“). Které spory spadají do působnosti finančního arbitra, naleznete na jeho stránkách (www.finarbitr.cz/ cs/spory/vzory-sporu-v-kompetencifa.html#Spory_z_platebnich_sluzeb).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 15:19, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.