Počet nahlášených stížností: | 600 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Zakoupil jsem lístek na Pink ve Vídni bohužel jak všichni ostatní pod nátlakem a bez předchozího oznámení navýšené částky která obsahovala poplatky které nebyly vůbec uvedeny před odkliknutím platby, žádné další sms s potvrzovacím kódem a tak.
Když dnes v rádiu hlásili, že se viagogo chová podvodně a tak začal jsem se o to více zajímat páč s předchozí částkou jsem se tak nějak smířil a překousl to. (psal jsem také servru, že cena neodpovídala a že nikde ty poplatky nebyly před potvrzením platby uvedeny, ale klasika nemůžou vrátit a můžu si prodat sám)
Hledal jsem na netu oeticket.com zda se dají nějak kontaktovat, že bych si zkusil prověřit zda ty lístky platí a našel jsem odkaz na kontrolu lístků. (https://customercare.oeticket.com/Content/en-AT/?checkVoucher) a co čert nechtěl mám illegální serii.
V tuto chvíli asi zkusím kontaktovat viagogo co dělat dále ale moc šancí tomu nedávám a předpokládám, že se budu muset obrátit na čoiku nebo nevím.
Viagogo rozhodně nedoporučuji.
Pink 24.7.2019 Vídeň
Vrácení peněz a všech poplatků kolem.
|
Tweet |
Společnost není prodávajícím vstupenek. Společnost pouze zprostředkovává obchod mezi kupujícím a prodávajícím (český název webového portálu je "burza vstupenek"). Prodávajícím tedy nemusí být vždy podnikatel. Není-li prodávajícím podnikatel, na smluvní vztah mezi kupujícím a prodávajícím se nepoužijí ustanovení na ochranu spotřebitele. Navíc odstoupit od smlouvy o zakoupení vstupenek ve lhůtě čtrnácti dnů není možné, neboť se jedná o smlouvu, jež patří mezi výjimky, kdy není možné práva na odstoupení využít (dle § 1837 písm. j) občanského zákoníku).
Jelikož jsou na webových stránkách společnosti nabízeny vstupenky, jež již byly jednou zakoupeny, mohou se ceny těchto vstupenek lišit od cen vstupenek nabízených oficiálními prodávajícími.
Společnost (jako zprostředkovatel obchodu) se ve svých obchodních podmínkách zavazuje, že bude garantovat dodání vstupenek. Pokud osoba, která vstupenku prodává, vstupenku nedodá, společnost spotřebiteli zajistí náhradní vstupenku případně spotřebiteli vrátí to, co zaplatil. Nebudou-li vstupenky řádně dodány, doporučujeme spotřebiteli, aby kontaktoval společnost a dodání vstupenek reklamoval.
Pokud by společnost uváděla nepravdivé údaje, mohly být naplněny znaky klamavého konání, jež patří mezi nekalé obchodní praktiky. V takovém případě jí může být uložena sankce ze strany České obchodní inspekce, respektive dozorových orgánů v zemi sídla provozovatele. Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele.
Dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí se ve Švýcarsku nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.