Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#28328Pojištění proti rozbití a krádeži, neadekvátní dobropis

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2018, před 6 lety

Jakub Mužík

Znění stížnosti

Dobrý den, 16.5.2018 jsem si zakoupil u Alzy telefon samsung galaxy s7 edge za 10990 ... jelikož jsem chtěl mít takto drahý telefon chráněný,využil jsem možnosti dokoupit pojištění proti rozbití a krádeži za další 2200 korun ...
tedy celkem za nějakych 13190 ...
po cca pul roce se mi nešťastnou náhodou povedlo na telefonu rozbít displej a ukazoval se mi takový proužek u okraje ...
tak jsem telefon i potřebné papíry vzal ... donesl na pobočku a po hovoru s pojišťovnou alzy,nebo komu se tam volá, jsem telefon odevzal a čekal co se bude dít :) .. .tedy čekal jsem opravu ... když mám pojištění ..
po 14ti dnech mi alza napsala email s dobropisem ... s tím,že mi vrací 8359,- ... to mi teda ani náhodou nepřijde adekvátní ...


Produkt

Mobilní telefon Samsung Galaxy S7 edge - SČ 354525090467497


Požadované řešení

Když už mi tedy poslali dobropis ... prosil bych vrácení peněz v celé výši


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 09:43, před 6 lety

Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách zpravidla bývá i upraveno, jakým způsobem bude spotřebiteli poskytnuto pojistné plnění. Bude tedy záležet, jaký způsob poskytnutí pojistného plnění byl sjednán v pojistných podmínkách.

V daném případě se nejpravděpodobněji jedná o SMLUVNÍ PODMÍNKY PRO POJIŠTĚNÍ ALZA – POJIŠTĚNÍ NÁHODNÉHO POŠKOZENÍ A ODCIZENÍ vydané Českou podnikatelskou pojišťovnou, a.s., Vienna Insurance Group. Dle čl. 10 podmínek je v případě náhodného poškození, kdy je věc opravitelná, zajištěná oprava s tím, že musí být uhrazena spoluúčast ve výši 10% z kupní ceny věci včetně DPH. Dále je možné dodání náhradní věci a v situaci, kdy není účelná oprava ani výměna věci, je vyplaceno pojistné plnění. O variantě řešení reklamace rozhoduje likvidátor. Spotřebitel má dále právo na nahlédnutí do podkladů týkajících se šetřené škodní události a pořídit si jejich kopie.

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění závěrů šetření pojistné události. Toto zdůvodnění musí být spotřebitelce poskytnuto v písemné formě.

Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2019 16:46, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.