Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Objednala jsem kleště na drápy za 499,-Kč a k tomu nabídli rukavici
na srst za výhodnou cenu 199 Kč. došla jen rukavice a zaplatila jsem 801 Kč. spokojenost není
nedodané zbooží
dodání kleští na drápy, již zaplaceno
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno nekompletní zboží, jedná se o vadu. Je-li plněno vadně, má spotřebitelka právo uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace by spotřebitelka v daném případě mohla požadovat dodání chybějícího kusu zboží. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.