Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#28329Nedodání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2018, před 6 lety

Olina Šalomounová

Znění stížnosti

Objednala jsem kleště na drápy za 499,-Kč a k tomu nabídli rukavici
na srst za výhodnou cenu 199 Kč. došla jen rukavice a zaplatila jsem 801 Kč. spokojenost není


Produkt

nedodané zbooží


Požadované řešení

dodání kleští na drápy, již zaplaceno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 09:23, před 6 lety

Pokud bylo dodáno nekompletní zboží, jedná se o vadu. Je-li plněno vadně, má spotřebitelka právo uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace by spotřebitelka v daném případě mohla požadovat dodání chybějícího kusu zboží. Není-li to možné, má spotřebitelka právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitelka žádat přiměřenou slevu.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.1.2019 15:20, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.