Společnost


ADRENALIN CENTRUM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2833Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2014, před 11 lety

Kamila Dvořáková

Znění stížnosti

Dne 5.3.2014 jsem v e-shopu www.vseprooutdoor.cz objednala skládací stůl Quechua, č.obj. 7780, částka objednávky 1459Kč.
Stůl jsem řádně uhradila a dne 7. 3.2014 byl odeslán na mou adresu.
Zboží jsem převzala 10. 3. 2014 od České pošty v neporušeném obalu. Po rozbalení jsme zjistili prasklinu v umakartu pod držadlem stolku a proraženinu v rohu, vše bylo pečlivě obtočené nepoškozenou folií. Fotografie byly zaslány emailem.
Zavolala jsem do firmy, kde mi paní Elsnerová nejprve přislíbila výměnu stolu, ale po nějaké době přišel email s tím, že jsem neměla přebírat poškozené zboží od dopravce /krabice byla převzata nepoškozená/ a žereklamaci musím řešit s ním. Nelíbilo se mi to, protože vím,že je ti povinnost e-shopu, ale odmítla se se mnou bavita ještě mě nařkla,že jsem si zboží rozbila sama.
Reklamaci na České poště jsem předala, nicméně ta se vyjádřila, že poškození nevzniklo její vinou při přepravě a já si to také myslím vzhledem k povaze poškození a nepoškozenému obalu.
Vyjádření jsem emailem poskytla paní Elsnerové s tím, že dále by si měli reklamaci řešit s pojišťovnou nebo poštou sami a mě,aby vrátili peníze. Odpověď zněla ve smyslu, že na straně fy Adrenalin centrum není vina a odmítli mi vrátit peníze nebo vyměnit stůl. Následně jsem odeslala poštou doporučeně odstoupení od smlouvy /25.2.2014/z důvodu dodání vadného zboží, toto jsem odeslala i jednateli firmy. Odpověď přišla opět emailem:
Naše stanovisko je konečné. Trváme na tom, že zboží odešlo v pořádku,nepoškozené.
Ale k Vaší spokojenosti můžeme nabídnout prostřední cestu
smíru, vrácení poloviny částky objednaného zboží.
Pokud souhlasíte, napište číslo účtu.
V jiném případě bereme věc za ukončenou.
Miroslava Elsnerová
S navrhovaným řešením nesouhlasím, protože jsem zaplatila celou částku za nepoškozené zboží a návrat poloviny částky,kdy navíc není jasné, zda si mám rozbitý stůl ponechat nebo vrátit, je pro mne nepřijatelný. Při rozbalení stolu jsme byli dva a máme fotografie poškození.
Stůl jsem odeslala na adresu fy Adrenalin Centrum také.


Produkt

skládací campingový stůl Quechua, č.obj. 7780, částka objednávky 1459Kč.


Požadované řešení

Požaduji navrácení peněz v plné výši, protože stůl jsem již vrátila a koupila jsem si jiný. Požadovala bych navrácení i vc případě, že bych nový stůl ještě neměla, protože mi jednání společnosti přijde sprosté a neprofesionální. Sama mám obchod i e-shop a nikdy bych si k zákazníkovi takové jednání nedovolila.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2014 12:39, před 11 lety

V případě, že je vada vytčena u prodejce do prvních 6 měsíců od zakoupení, musí on prokázat, že zboží předal spotřebiteli v pořádku. Což znamená, že prodejce odpovídá i za poškození u pošty.
K prokázání, že zboží předal spotřebiteli v pořádku nestačí pouhé tvrzení v e-mailu. Muselo by to být doloženo fotografiemi atd., a pokud má spotřebitel fotografie, jak je zboží poškozeno pod obalem, měl by prodejce reagovat na tyto poskytnuté důkazy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 13:37, před 10 lety

Společnost ADRENALIN CENTRUM s.r.o. se dosud nerozhodla ke stížnosti vyjádřit. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.