Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V říjnu mi byl operátorkou nabídnut za věrné služby nový tarif s neomezeným voláním.Já jsem se ohrazovala,že nechci platit víc,protože jsem důchokyně,operátorka mi sdělila,že platba zůstane stejná,ale při vyúčtování je to o 120,-kč víc.Chci tarif vrátit zpět,protože klamete klienty.Je to neseriozní. Začínám uvažovat o změně k jinému operátorovi.
Děkuji Zlochová
Chci vrátit tarif zpět.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
Hezký den,
všimla jsem si, že je vaše podání již řešeno v rámci stížnosti, která byla předána na reklamační oddělení. Ohledně řešení vás tak budou kontaktovat naši specialisté a to nejpozději do 1 měsíce od jejího nahlášení.
Požádám tak o strpení.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.