Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.11.2018 jsem objednala zboží u fi. Tescoma-Praha.cz, dodavalem je Tescoma, Petra Bezruče 3388, 272 01 Kladno, na adresu Anežka Ptáčková, Bratří Čapků 838, Moravský Krumlov, 672 01.
Dobírka 1586 Kč je k vyzvednutí na poště Šlapanice, PSČ 664 51.
Prosím o nápravu. Děkuji.
Anežka Ptáčková
Zaslání na správnou adresu.
|
Tweet |
Nebyla-li zásilka doručena v souladu s uzavřenou smlouvou, je vhodné uplatnit reklamaci. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírného řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman f