Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý deň, s vašou spoločnosťou cestujem dosť často, či už v rámci ČR alebo aj na Slovensko. Vaše autobusy využívam aj preto, že majú zabudované elektrické prípojky.
V poslednom čase sa mi ale často stáva, že vodiči odmietajú zapnúť pripojenie k elektrine, väčšinou s odôvodnením že im skratovali, prípadne že to nejde lebo niečo nie je v poriadku, alebo len odmietnu. Je toto štandardný proces prípadne, dalo by sa s tým niečo spraviť? Počas dlhých ciest rád pracujem a flixbus si vyberam práve vdaka tomu ponúka pripojenie k elektrine - bez pripojenia k elektrickej sieti ale pracovať na PC nie je veľmi možné.
Zapnúť / opraviť elektrické obvody flotily? V autobusoch Student Agency som sa zatiaľ s takýmto problémom nestretol
|
Tweet |
Společnost na svých internetových stránkách činí nabídku, která obsahuje jak přepravu, tak i doplňkové služby jako wifi připojení, nebo dostatečné množství elektrických zásuvek (přepravuhttps://www.flixbus.cz/servis/servis-v-autobuse?atb_pdid=065d8108-c69e-4447-8cf1-400d2e1c72bf&_ga=2.115002946.498716729.1543497887-668177038.1543497887&_gac=1.47627605.1543497887.Cj0KCQiAuf7fBRD7ARIsACqb8w5-TK1jAJvCDkLI6qDZmazKhLyNcKC4BmZG9VbOMnszTZHuewvhWBUaAoczEALw_wcB&wt_eid=2154349788157325115&wt_t=1543497987917). Ve chvíli, kdy spotřebitel akceptuje nabídku společnosti- zakoupí jízdenku, stává se smlouva o přepravě platnou a účinnou a společnost je povinna plnit k čemu se zavázala. Tedy zajistit přepravu spotřebitele stejně tak i doplňkové služby, které nabízela.
Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákona.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.