Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den.
Dne 2.4.2014 jsem reklamoval u společnosti Autoesa skrytou závadu.
Autem jsem najel od koupi 2117 km, koupeno dne 18.1.2014.
Závada porucha sáni- oprava cca 16 tisíc, zjištěno rožnutím kontrolky porucha motoru. V době koupi se závada neprojevovala.
Ani jsem neměl možnost zaslat výsledek diagnostiky a posudku servisu. Jen jsem se ptal jak mám postupovat a co chtějí zaslat za posudky. Místo informací reklamaci ihned zamítli.
FOrd C-Max VIN: WFOMXXGCDM4K01034
Oprava.
|
Tweet |
V případě, že je uplatněna reklamace do prvních 6 měsíců od zakoupení, je povinností prodejce prokázat, že se daná vada na výrobku nevyskytovala v době prodeje dle § 2169 občanského zákoníku, pokud je kupující spotřebitelem. V případě, že prodejce nereflektuje na diagnostiku a vyjádření servisu, bude nutné se o uznání reklamace soudit.
Společnost Autocentrum ESA a.s. byla o stížnosti informována, ale nerozhodla se využít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.