Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#28344Katastrofální jednání

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2018, před 6 lety

Matěj Ryšavý

Znění stížnosti

Se společností UPC se snažím řešit neoprávněné omezení služeb. Omezili mi služby při neuhrazení měsíční platby, kdy splatnost byla 20.11. a ještě tentýž měsíc dne 26.11. došlo k omezení služeb. Bez upomínky, upozornění, které má následovat po splatnosti a má mít minimálně 7-denní náhradní lhůtu. K jejich zákaznickému centru (call centru) není vůbec co říct. U nich by mohl pracovat každý, protože jejich heslo je "slibem nezarmoutíš" Když jsme psali v chatu, tak nám byli poskytovány univerzální odpovědi, na konkrétní otázky nám odpovězeno nebylo. Každý telefonát končil ujištěním " já to zaurguji" a každý telefonát další den " začínal tady žádná urgence není. Dokonce nedohledali ani chat z předešlého dne atd. Před dvěma dny mi bylo slíbeno, že nás do 24 hodin budou kontaktovat, a co myslíte? Nikdo nás nekontaktoval. Jsme zoufalí a rozhodně nedoporučujeme si s touto společností něco začínat. Internet vypadává, přehrávání pořadů se seká, prostě hrůza ve všech směrech.


Požadované řešení

Okamžitě sjednat nápravu, zrušit omezení služeb a pořádně školit svoje zaměstnance.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 16:12, před 6 lety

Situaci, kdy není včas uhrazena platba, upravuje bod 5.5 Všeobecných obchodních podmínek spol. UPC, který říká: "Za řádné doručení (tj. ve sjednaném termínu) ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou." (https://www.upc.cz/pdf/pece-o-zakazniky/dokumenty/VOP_UPC.pdf)

Z výše uvedeného je tedy zřejmé, že společnost měla skutečně spotřebitele vyzvat k nápravě, stanovit dodatečnou lhůtu k plnění a až poté službu mohla odpojit. Spotřebitel měl tedy nárok na plnění ze strany společnosti, pokud společnost po určitou dobu neplnila, má spotřebitel nárok na přiměřenou slevu odpovídající délce doby, po kterou spotřebitel nemohl službu užívat.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.12.2018 10:24, před 6 lety

Společnost UPC Česká republika, s.r.o. (dále jen „UPC“) stížnost klienta důkladně prověřila. Bylo zjištěno, že na nesrovnalosti na účtu klienta společnost UPC pravidelně upozorňovala nejen ve vyúčtování, ale i samostatnými upomínkami. Na účtu klienta nebyla evidována úhrada poplatku za poskytnuté služby za červenec 2018. Následnými platbami byl uhrazen vždy pouze nedoplatek z předchozího období, ale nebyl uhrazen aktuální předpis. K datu 19. 11. 2018 tak nebyla evidována úhrada dvou po sobě jdoucích vyúčtování (říjen a listopad 2018).

Poslední náhradní lhůta pro úhradu byla klientovi poskytnuta a byl o ní náležitým způsobem informován i s tím, že pokud nedojde k úhradě, budou mu od 26.11.2018 omezeny služeb. Vzhledem k tomu, že klient uhradil pouze část nedoplatku, došlo následně v souladu s všeobecnými podmínkami k omezení služeb. Klientovi byly následně na základě výjimky služby opět plně zpřístupněny dne 29.11.2018. V případě, že klient neuhradí nedoplatek ve stanovené lhůtě 6 dnů, může dojít opětovně k omezení služeb.

Vzhledem k výše uvedeným skutečnostem nelze klientovu reklamaci považovat za oprávněnou. V době omezení služeb jsou služby standardně účtovány a odúčtování není možné. Před omezením služeb navíc klient technickou závadu nehlásil a v době omezení služeb není možné technické záležitosti řešit a ověřovat.

V případě obdobných dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím klientské centrum společnosti UPC Česká republika, s.r.o. na tel. č. 241 005 100 v pracovní dny od 8:00 do 19:00 hod. nebo na emailové adrese info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.1.2019 11:00, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.2.2019 21:30, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.