Společnost


MANGO (CZ) s.r.o.

Počet nahlášených stížností:8
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#2835Pouští peří, neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.04.2014, před 11 lety

Karel Hejl

Znění stížnosti

Kabát, nebyl čištění, zakoupená v kamenném obchodě Na Zličíně, začal po 1 roce "pouštět" peří - ven.


Produkt

Kabát "KOOL - ref: 73012550/c:02/vel.M, zakoupený 27.10.2012


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2014 11:21, před 11 lety

V případě, kdy se vada na výrobku vyskytne více než po 6 měsících od převzetí výrobku a prodejce tuto vadu neuznává jako záruční, bylo by třeba nechat k výrobku zhotovit znalecký posudek, ve kterém by jiný odborník vyjádřil svůj pohled na existenci a povahu vady. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má pak nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení nákladů vynaložených na pořízení znaleckého posudku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2015 14:50, před 10 lety

Společnost MANGO (CZ) s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případný spor tedy může být řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.