Počet nahlášených stížností: | 8 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Kabát, nebyl čištění, zakoupená v kamenném obchodě Na Zličíně, začal po 1 roce "pouštět" peří - ven.
Kabát "KOOL - ref: 73012550/c:02/vel.M, zakoupený 27.10.2012
odstoupení od smlouvy
|
Tweet |
V případě, kdy se vada na výrobku vyskytne více než po 6 měsících od převzetí výrobku a prodejce tuto vadu neuznává jako záruční, bylo by třeba nechat k výrobku zhotovit znalecký posudek, ve kterém by jiný odborník vyjádřil svůj pohled na existenci a povahu vady. V případě, že by byl znalecký posudek ve prospěch kupujícího, má pak nárok nejen na řádné vyřízení reklamace, ale i na proplacení nákladů vynaložených na pořízení znaleckého posudku.
Společnost MANGO (CZ) s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případný spor tedy může být řešen pouze v soudním řízení.