Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Kvůli balíčku jsem si měnil směny v práci protože k nam docházejí balíčky mezi 15-17 hodinou ve 14:50 Jsem přijel domů a všiml jsem si zmeškaného hovoru od zaměstnance PPL hned jsem mu volal zpět ale řidič mi řekl že tam už byl a nikdo tam nebyl a že se vrácen ani nikde jinde shazet nebude . Řidič byl u nás asi o půl hodiny dříve než byla určena spodní hranice dodání
Bal by jsem rád kdyby zaměstnanci PPL aspoň dodržovali domluvené(zaslané) časy předání
|
Tweet |
Za řádné doručení (tj. ve sjednaném termínu) ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.