Počet nahlášených stížností: | 38 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Registrace u společnosti proběhla cca v květnu 2018. Služba měla být na 6 měsíců. První srážka z účtu byla v květnu 2018 699,- a poslední v pořadí sedmá 26.11.2018 .
Výpověď z VIP členství firma potvrdila 27.9.2018 . Nikdo mne ohledně nějakého nároku na další úhrady nekontaktoval a nebyl jsem nijak vyrozuměn. Domnívám se ,že já jsem neporušil žádná pravidla ani ustanovení a přesto firma dál strhává peníze z účtu i přesto ,že jsem nikdy jejich služeb nevyužil ani jsem nebyl nijak aktivní na jejich internetových stránkách .
VIP členstí které jsem vypověděl
Uznání vrácení peněz ze strany firmy, dále už žádné strhávání peněz z účtu a písemné potvrzení ,že k firmě nemám žádné finanční závazky.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel výpověď VIP členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: podpora@thecasuallounge.cz či faxu, nemůže společnost po ukončení závazku další částky požadovat.
Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu. Doporučujeme proto, aby si spotřebitel případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentoval a uchoval.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.