Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28351Neoprávněné strhávání peněz z účtu po výpovědi z VIP členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2018, před 6 lety

Jaroslav Kunc

Znění stížnosti

Registrace u společnosti proběhla cca v květnu 2018. Služba měla být na 6 měsíců. První srážka z účtu byla v květnu 2018 699,- a poslední v pořadí sedmá 26.11.2018 .
Výpověď z VIP členství firma potvrdila 27.9.2018 . Nikdo mne ohledně nějakého nároku na další úhrady nekontaktoval a nebyl jsem nijak vyrozuměn. Domnívám se ,že já jsem neporušil žádná pravidla ani ustanovení a přesto firma dál strhává peníze z účtu i přesto ,že jsem nikdy jejich služeb nevyužil ani jsem nebyl nijak aktivní na jejich internetových stránkách .


Produkt

VIP členstí které jsem vypověděl


Požadované řešení

Uznání vrácení peněz ze strany firmy, dále už žádné strhávání peněz z účtu a písemné potvrzení ,že k firmě nemám žádné finanční závazky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 15:55, před 6 lety

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: podpora@thecasuallounge.cz či faxu, nemůže společnost po ukončení závazku další částky požadovat.

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud. V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, budou dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy důležité pro případné prokazování neexistence dluhu. Doporučujeme proto, aby si spotřebitel případnou e-mailovou konverzaci pečlivě zdokumentoval a uchoval.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.1.2019 14:33, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.