Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28352Nevyjeté spoje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2018, před 6 lety

Lenka Vopatová

Znění stížnosti

Dobrý den, bydlím v Lubenci a za prací dojíždím do Podbořan v Usteckém kraji.Se mnou jezdí také plno dětí do škol a rodičů za prací.Během posledních pár týdnů,máme my všichni problém. Každý týden nevyjede několik spojů a to i dost důležitých např. pro školáky. Jsou dny ve kterých nevyjede i více spojů.Nezlobte se,ale dle mého názoru je toto už docela velký problém a jsem si jistá, že nejsem první ani poslední nespokojený zákazník, který si ztěžuje. Věřím, že tento problém vyřešíte co nejdříve. Navíc se nám blíží Vánoce.
Děkuji


Produkt

Jedná se o spoje v Usteckém kraji. Lubenec Podbořany. Možná jich je i víc. Já jezdím tuto trasu.


Požadované řešení

No tak samozřejmě okamžitá náprava a spojení podle jízdního řádu zajištěno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 15:50, před 6 lety

Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2018 22:09, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.