Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, bydlím v Lubenci a za prací dojíždím do Podbořan v Usteckém kraji.Se mnou jezdí také plno dětí do škol a rodičů za prací.Během posledních pár týdnů,máme my všichni problém. Každý týden nevyjede několik spojů a to i dost důležitých např. pro školáky. Jsou dny ve kterých nevyjede i více spojů.Nezlobte se,ale dle mého názoru je toto už docela velký problém a jsem si jistá, že nejsem první ani poslední nespokojený zákazník, který si ztěžuje. Věřím, že tento problém vyřešíte co nejdříve. Navíc se nám blíží Vánoce.
Děkuji
Jedná se o spoje v Usteckém kraji. Lubenec Podbořany. Možná jich je i víc. Já jezdím tuto trasu.
No tak samozřejmě okamžitá náprava a spojení podle jízdního řádu zajištěno.
|
Tweet |
Dopravce je povinen v zájmu řádné péče o cestující při poskytování přepravních služeb zejména zajistit podávání informací o jízdních řádech, o tarifu a o vyhlášených přepravních podmínkách, a to na místech určených pro styk s cestujícími a oznamovat zpoždění spoje, a to ve vozidle a ve stanici, jsou-li vybaveny informačním zařízením pro cestující, je-li zpoždění 10 minut a více oproti jízdnímu řádu; to neplatí pro městskou hromadnou dopravu.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.