Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Ve středu mi měli doručit balíček. Snažil jsem se dovolat řidiči, ale nikdo to nezvedal, takže nevím proč zasílají nefunkční číslo řidiče v SMS zprávě. Večer jsem se spojil s řidičem, který mi volal z jiného čísla a domluvili jsme se na doručení druhý den, ale místo toho je balíček v Parcel Shopu. Řidič mi sdělil, že mi ho dnes doručí ať mu zašlu číslo objednávky a jméno, což se stalo, ale nikdo nepřijel. Taky mě informoval, že měníte telefoní čísla a druhý telefon asi neslyšel...
Kdych chtěl ušetřit na poštovném, tak si balíček zašlu na prodejnu Decathlonu v Ostravě nebo zásilkovny, ale bohužel jsem si vybral PPL na doručení balíku přímo do ruky...
Balíček je z Decathlonu
Doručit balíček do ruky, když už jsem si za tuhle službu zaplatil.
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.