Počet nahlášených stížností: | 69 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednané a zaplacené zboží. Zboží nedorazilo, dle komunikace nutno čekat 45 pracovních dní. Po této době kontaktována společnost telefonicky - neúspěšné, kontaktována emailem - stále sliby, že se z obchodního oddělení někdo do 3-í dnů ozve - VŽDY JEN SLIBY. Opakované emaily, žádná komunikace. Po více jak 3 měs. odpověď - zboží není dostupné - emailem dotaz společnosti zdali vrátit peníze na účet ? Okamžitá odpověď ANO, opět více jak 3 měs. nic se neděje, občas emailem odpověď, že se obchodní oddělení ozve do 3-í dnů, jen SLIBY, SLIBY, SLIBY a NIC.
Dámský školní batoh galaxy modrý - POŠTOVNÉ ZDARMA, Elektrický pilník na paty - domácí pedikůra brousek na nohy a chodidla - POŠTOVNÉ ZDARMA
Jelikož byl zaslán od společnosti "objednávkyz@seznam.cz" email s dotazem "zdali vrátit peníze zpět na účet" a odpověď ANO, tak striktně požaduji vrátit peníze nazpět.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.