Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,nevím kolik lidí je doma přes den,když ppl doručuje do 13 hodin. Já odcházím 4.30 a přicházím 16, můžete mi poradit jak mám být doma od 9-11 hod. Žádná domluva není,pan řidič dělá to jedny,no co na to říct,můžu mu jen závidět .
Doručovat odpoledne
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Smluvní zákazníci (tj. odesílatelé balíků) společnosti PPL CZ s.r.o. si mohou volit způsob doručení viz odkaz https://www.ppl.cz/main.aspx?cls=art&tre_id=62&art_id=413
Doručení od pondělí do soboty, ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.) – výčet PSČ s večerním doručením je zveřejněn na stránkách společnosti.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.