Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28368Balíček nikdy neopustil depo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2018, před 6 lety

Aneta Preislerová

Znění stížnosti

Objednala jsem si tak jako už několikrát předtím balíček z lidl-shop.cz a chtěla ho doručit do parcelshopu. Vždy to trvá tak dva, tři dny, než ho PPL doručí. Tentokrát jsem balíček objednala 9. 11., PPL jej převzalo do přepravy 12. 11. Ještě 24. podle sledování zásilek ležel balíček na depu. Zavolala jsem tedy, co se děje, proč balíček nedoručili do parcelshopu. Prý jim před několika dny přišlo upozornění, že jsem balíček odmítla přijmout, že ho chci vrátit zpět do eshopu. To jsem však nikdy neudělala, stále jsem čekala na potvrzení, že už si zásilku můžu vyzvednout. Proces vrácení zboží už zvrátit kvůli administrativě nebylo možné (přestože u nich balíček stále ležel, jen byl pro vrácení označený) a v Lidlu za takovou dobu samozřejmě zboží vyprodali.


Produkt

Spotřební zboží z lidl-shop.cz


Požadované řešení

Ověřovat si, jestli žádost o vrácení zboží opravdu přichází od zákazníka.
Větší flexibilitu - balík tam stále fyzicky byl a mé žádosti o dodatečné doručení nebylo vyhověno


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 08:37, před 6 lety

Za řádné doručení (tj. ve sjednaném termínu) ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2018 10:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.