Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#28370Neinformování o doručení zásilky a následné nedoručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2018, před 6 lety

Markéta Kupčeková

Znění stížnosti

Dobrý den,

uvedená přepravní společnost mě předem nekontaktovala o doručení zásilky č. 40065117528, resp. neobdržela jsem e-mail o doručování, smsm s časem doručení ani mě telefonicky nekontaktovala v den doručení. O tom, že uvedená zásilka měla být doručena jsem se dozvěděla až téhož dne z sms zprávy, a to že je již uložena v ParcelShopu.

Bohužel v naší oblasti je časté, že kurýr této společnosti rovnou zásilky ukládá do ParcelShopu, ke kterému je omezený přístup. Současně se jedná o zásilky, které prostřednictvím této společnosti doručuje prodejce u něhož není v případě doručení možnost volby jiného přepravce.

Pokud bych opětovně kontaktovala zákaznický servis, aby byla zásilka doručena, jelikož k uložení do ParcelShopu neměl přepravce můj souhlas,nastane u této společnosti problém. Na zákaznickém servisu je totiž zákazník ujištěn, že bude učiněna náprava a kurýr zásilku z PracelShopu vyzvedne a v nově dohodnutém termínu bude zásilku doručovat na původní adresu doručení. K novému doručení však již nikdy nedojde a pokud opětovně (i několikrát v téže věci) kontaktujete zákaznický servis, jste vždy ujištěni, že zásilka bude nově doručena. Pokud po zákaznickém servisu požadujete současně potvrzení o novém zaslání, pracovník společnosti odvětí, že takové potvrzení nelze zaslat a danou záležitost více společnost již odmítá řešit.


Produkt

Zásilka od prodejce


Požadované řešení

Dodržení přepravních podmínek a doručení zásilky na adresu doručení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:44, před 6 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelkou odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudní řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2018 10:51, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.