Počet nahlášených stížností: | 47 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, u obchodu e-obuv jsem si objednala Velkou pánskou peněženku TOMMY HILFIGER - Eton Trifold AM0AM00657 Black 002 za 1929,- Kč pod číslem objednávky 601105185. Zboží jsem uhradila a od obchodu mi přišel email, že zásilka byla expedována 31.10.2018.ˇ
Do dnes mi žádný balík nepřišel, po ověření obchod ani balík nepředal dopravci. Poslala jsem tedy na obchod pár emailů na který mi nikdo neodpovídá. Na telefon uvedený u obchodu e-obuv jsem volala již asi 8x a tam mě již měsíc lžou. Paní mě zjistila, že balík se přepravci nepředal, že ho prý musí dohledat a že mi dá vědět, ale už se nikdo neozval. Za 3 dny jsem volala znovu a tam mi bylo oznámeno, že o ničem nevědí a že se podívají a dají vědět - opět se nikdo neozval. Při třetím telefonátu mi bylo sděleno, že balík se nenašel a asi už ani nepřijde a že paní dá vědět co s tím, ale zase se nikdo neozval. Při 4 telefonátu kdy jsem řekla paní, že odstupuji od smlouvy ať mi vrátí peníze, tak mi bylo slíbeno, že urgentně pošle požadavek na finanční oddělení a peníze mi vrátí.
Po týdnu čekání kdy peníze nepřišly, tak jsem opět volala a řešila vše od znovu, protože nikdo nic nevěděl a opět mi bylo slíbeno, že se ozvou a zase nic. Dnes 30.11.2018 je to již měsíc a nikam jsem se u obchodu neposunula.
Velká pánská peněženka TOMMY HILFIGER - Eton Trifold AM0AM00657 Black 002
Nyní upřednostňuji vrácení peněz, protože i kdyby mi zboží přišlo a někdy bych musela řešit s obchodem reklamaci, tak po této zkušenosti jsem již k obchodu ztratila důvěru.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat výzvu k plnění a případně i odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii výzvy a odstoupení), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/evropske-spotrebitelske-centrum/, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.