Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den bohužel musím podat stížnost na poštu dr beneše v liberci ..muj problem se několikràt opakoval.zrovna včéra 29.11.2018 se mi problem opět opakoval.žiji ve starém městě v liberci a vadi mi věc že poštàk který mà za praci roznàšet poštu v boční ulici opakovaně nezvoní když ma předat dopis do vlàstních rukou a pouze do schrànky hodi papír který se týká pouze vyzvednuti na poště jeho povinost je radne predat dopis ktery se zaplati predem .jmeno poštáka je pán zuch.včéra jsem si byl sťéžovat jeho nadřízené ktéra poštáka jen kryla byla arogantní a neschopná rozumného domluvení naopak jí to bylo jedno že jí žádám o vysvétlení jak je možné ze pošták který je povinen předat dopis do vlastných rukou není ani schopen zazvonit a já musím do pěti hodin čekat na předání dopisu u přepažky na poště když výzva k vyzvednutí byla už v jednu hodinu ve schránce prosim o setření protožé mi to příjde neprofesionální a pokud možno prosím o zavolání na mé telefoní číslo 605304250 na call centru mi bylo řečeno ze mám sťížnost sepsat ale jsem názoru žě je potřeba tuto věc probrat s někým kompetentním děkuji jan svoboda.
Prosim o nápravu
|
Tweet |
Kvalitu poskytovaných služeb může zákazník poštovních služeb reklamovat u kterékoli pošty. Jen tak lze docílit plnění závazků Českou poštou a zkvalitnění jejích služeb.
Reklamovat poskytovanou službu lze na kterékoliv poště, spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může stěžovatel podat do jednoho měsíce námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Proti zamítnuté reklamaci je také možné se bránit pomocí postupů České pošty. Česká pošta se odmítla zabývat stížnostmi svých zákazníků podanými prostřednictvím služby mimosoudního řešení sporů VašeStížnosti.cz, neboť disponuje vlastním systémem řešení stížností, který považuje za plně dostačující. Není-li spotřebitel spokojen s poskytováním poštovních služeb, může kromě uplatnění reklamace podat i stížnost. Stěžovat si můžete i telefonicky nebo e-mailem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman