Společnost


viagogo

Počet nahlášených stížností:600
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#28380Předražené lístky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2018, před 6 lety

Gabriela Švecová

Znění stížnosti

Koupila jsem pro rodinu 3x lístky na Kabáty-22.6.2019 Eden Aréna.Původni cena měla být okolo 3500 a naůčtovali si 7500tis.Hned jak jsem zjistila že to bude stát tolik dala jsem lístky opět na prodej.Ze stránky jsem obdržela e-mail že se o prodej postarají a hned jak lístky budou prodané vrátí mi na účet jen 5000.Kdyz jsem se je snažila zkontaktovat nikdo neodpověděl.


Požadované řešení

Chtěla bych vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 11:42, před 6 lety

Dle informace pro prodejce vstupenek na https://www.viagogo.com/cz/Help/Seller bude platba zahájena mezi 5. a 8. pracovním dnem ode dne uskutečnění akce. Až bude platba provedena, dostane prodejce potvrzení emailem.

V současné době probíhají řízení se společností přímo ve Švýcarsku s účastí tamní spotřebitelské organizace a dozorového úřadu. Příslušné k řešení sporů jsou potom švýcarské soudy.

Společnost má své sídlo ve Švýcarsku. Spotřebitel by mohl zvážit podání podnětu dozorovému orgánu nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, je známý spíše pod zkratkou "BFK", v angličtině je to Federal Consumer Affairs Bureau, pod zkratkou "FCAB".

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: +41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 Bern

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2018 22:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.