Počet nahlášených stížností: | 23 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, stěžuji si, protože tato společnost si klidně někde našla manželovo udaje a zavolala mu, zda by nechtěl na web dostávat nabídky práce. on sice souhlasil, ale nikdy mu žádné podmínky nepřišly poštou. A tak manžel se podíval, respektive já, on totiž na web nechodí a bylo mu sděleno, že musí zaplatit předem 4828 kč. To vůbec neřekli do telefonu. Manžel si totiž nepřeje od nich nic, protože jde dělat do ciziny. Oni sdělili , že musí částku ihned zaplatit, jinak že to půjde právní cestou. Manžel sdělil, že na to nemáme peníze, ale už přišel další výhružný dopis. A sdělili, že ostoupit se může za 2 dny. Manžel je bezradný, nemáme na vyhazování peníze. Prosím, co můžeme udělat? Děkujeme Kacerovský Dobříkov u kdyně
zasílání poptávek na 1 rok
Bohužel nemůžeme zaplatit za donucenou cenu službu, kterou nebudeme používat
|
Tweet |
V tomto případě je zásadní, zda je zákazník spotřebitelem nebo mu bylo voláno jako podnikateli. V případě, že je zákazník spotřebitelem, má prodejce povinnost sdělit mu po telefonu předsmluvní informace dle zákona o ochraně spotřebitele. V případě, že je zákazník podnikatelským subjektem je pro platnost smlouvy podstatné, aby bylo určeno, že se jedná o smlouvu úplatnou, případně cena služby nebo způsob jejího určení.
V tomto případě doporučujeme vyžádat si nahrávku hovoru, ze které bude jednoznačné, co bylo smluveno. Pokud došlo k řádnému uzavření smlouvy, jsou jí obě strany vázány a ze strany zákazníka by bylo možné službu pouze reklamovat, pokud by nebyla poskytována řádně.
Společnost B2M.CZ s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.