Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
obracím se zde se stížností, jelikož po 4,5 měsíci nejste schopni vyřešit moji žádost na náhradu škody. Vaše společnost prodává více letenek než je míst na palubě letadla a kvůli tomu i když jsem měl koupenou letenku zavčas jste mi zrušili let z důvodu přeplnění letadla !
Samotné letadlo mělo též zpoždění 1,5 hodiny celkem jsem strávil na letišti přes 5 hodin, abych mohl odletět domů do Prahy z Bologne (IT) a to vše, aby jste mi řekli při nástupu do letadla, že pro mě nemáte místo v letadle a že dnes nepoletím!??
Místo přímého letu, který jsem si objednal jsem musel přestupovat z Itálie do Německa a z Německa do Česká v 6 ráno příštího dne?
Nechápu doteď jak se něco podobného může stát a je to legální?
Samotná stížnost je, ale spíše kvůli přístupu ČSA dle vysvětlení mám nárok na náhradu škody ve výši 250 euro, kvůli kterým jsem vám posílal dne 27.7.2018 vyplněnou žádost DOTEĎ KE DNI 30.11.2018 mi nebyla dodána žádná odpověď. Volal jsem Každý měsíc na vaší zákaznickou linku a ti mě stále upozornili, že s tím nic nemůžou dělat samotné reklamační oddělení nemá ani fyzickou podobu, tudíž jediné spojení je telefon co máte na internetových stránkách.
ŽÁDÁM VÁS
o kontaktování mé osoby co nejdříve a nějaké vyjádření k této situaci.
Kontaktování mé osoby a zaplacení náhrady škody !
|
Tweet |
Dopravce může mít rovněž povinnost vyplatit náhradu ve stejné výši jako v případě odepření nástupu na palubu, pokud zrušení letu neoznámí s dostatečným předstihem. Rovněž by měl být spotřebitel informován o náhradní přepravě.
Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.
Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.