Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#28390NULOVÁ komunikace ze strany ČSA, PŘEPLNĚNÉ LETADLO a zrušili moji letenku, NÁROK NA NÁHRADU ŠKODY

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.11.2018, před 6 lety

Pavel Hrubeš

Znění stížnosti

Dobrý den,

obracím se zde se stížností, jelikož po 4,5 měsíci nejste schopni vyřešit moji žádost na náhradu škody. Vaše společnost prodává více letenek než je míst na palubě letadla a kvůli tomu i když jsem měl koupenou letenku zavčas jste mi zrušili let z důvodu přeplnění letadla !
Samotné letadlo mělo též zpoždění 1,5 hodiny celkem jsem strávil na letišti přes 5 hodin, abych mohl odletět domů do Prahy z Bologne (IT) a to vše, aby jste mi řekli při nástupu do letadla, že pro mě nemáte místo v letadle a že dnes nepoletím!??
Místo přímého letu, který jsem si objednal jsem musel přestupovat z Itálie do Německa a z Německa do Česká v 6 ráno příštího dne?
Nechápu doteď jak se něco podobného může stát a je to legální?
Samotná stížnost je, ale spíše kvůli přístupu ČSA dle vysvětlení mám nárok na náhradu škody ve výši 250 euro, kvůli kterým jsem vám posílal dne 27.7.2018 vyplněnou žádost DOTEĎ KE DNI 30.11.2018 mi nebyla dodána žádná odpověď. Volal jsem Každý měsíc na vaší zákaznickou linku a ti mě stále upozornili, že s tím nic nemůžou dělat samotné reklamační oddělení nemá ani fyzickou podobu, tudíž jediné spojení je telefon co máte na internetových stránkách.

ŽÁDÁM VÁS

o kontaktování mé osoby co nejdříve a nějaké vyjádření k této situaci.


Požadované řešení

Kontaktování mé osoby a zaplacení náhrady škody !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2018 20:47, před 6 lety

Dopravce může mít rovněž povinnost vyplatit náhradu ve stejné výši jako v případě odepření nástupu na palubu, pokud zrušení letu neoznámí s dostatečným předstihem. Rovněž by měl být spotřebitel informován o náhradní přepravě.

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví(dále jen „ÚCL“), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6.

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/. V případě, že spotřebitel již společnost kontaktoval a nebyl spokojen se způsobem, jakým byl jeho požadavek vyřízen, může se s návrhem na mimosoudní řešení sporu obrátit na Českou obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.